ח"כ גוטליב: "זו חקיקת 'כלום ושום דבר', אבל צריך להמשיך"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ גוטליב: "זו חקיקת 'כלום ושום דבר', אבל צריך להמשיך"

    ח"כ טלי גוטליב במהדורת הבוקר: "צריך להמשיך את ה'כלום ושום דבר' שמחוקקים ולו בגלל שהשמאל לא יסחוט אותנו באיומים. אסור להיכנע לבריונים, אנרכיסטים, אלימים ומסוכנים"

    חסימות בחמד צילום: Chaim Goldberg/Flash90
    21:37
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on "יש עוד הרבה משימות קדימה": הרמטכ"ל ביקר ברצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ טלי גוטליב (הליכוד), שוחחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון) וטענה כי החקיקה אותה מקדמת הממשלה, היא "לעג לרש", אך עם זאת היא תומכת בהמשך קידומה ותצביע בעדה. "אין רפורמה. נתניהו החליט כבר לפני שלושה חודשים לקחת צעד אחורה כדי להעדיף את המדינאות על פני כל דבר אחר. 'תחיית המתים' של עילת הסבירות שאנחנו רואים פה זה לעג לרש של המחוקק", אמרה גוטליב.

    "רק בחמישי האחרון הורה בג"ץ על בטלות חוק שנועד למנוע הגירה בלתי חוקית. בג"ץ לא עשה שימוש במילה סבירות פעם אחת, הוא הלך מסביב. הוא הראה לנו שגם אם נצמצם את העילה הוא ימשיך בשלו", הוסיפה. לבג"ץ יש סעד סל. הוא יתערב בכל מה שנחוקק. לכן הרפורמה הייתה כל כך חשובה להסדרת היחסים בין הרשויות".

    "צריך להמשיך את ה'כלום ושום דבר' שמחוקקים ולו בגלל שהשמאל לא יסחוט אותנו באיומים", הבהירה. "השמאל משחק ומהנדס את תודעת הקהל. מבטל את הדתיים… אוטו אנטישמיות. הדמוניזציה לימין היא בלתי נסבלת. אני לא משלמת פרוטקשן ולכן צריך לחוקק את הכלום ושום דבר הזה כי לא להיכנע לבריונים, אנרכיסטים, אלימים ומסוכנים".

    גוטליב מתחה ביקורת גם על היחס ליועמ"שית: "אני כבר שנה מדברת על פיטורי היועמ"שית מיארה. חבל מאוד שלא עשו את זה. היא לא מנהלת את המדינה. יש גבול לסמכות בלי אחריות. אני לא מפחדת מהשמאל. ברגע שאתה מרכין את הראש שותים את דמך. לימין יש מנטליות של עבד, הוא לא יודע לשלוט".

    "אני מצייתת למשמעת הקואליציונית בהצבעות על חקיקה, כל עוד זה לא משהו שהוא עובר את גבול החוקי כמו חוק טבריה", הסבירה. "שאף אחד לא ידמיין שאני בובה. וכשמדובר בקו אדום כמו למנות את טיבי לסגן יו"ר הכנסת אני נשכבת על הגדר".



    0 תגובות